هتل آکگون استانبول یک هتل 5 ستاره است که در 1.2 کیلومتری مسجد آبی و میدان تکسیم قرار گرفته است. این هتل دارای استخر سرپوشیده با تراس آفتاب و اتاق های تهویه مطبوع همراه با وای فای رایگان می باشد.

کف اتاق ها دارای کفپوش چوبی می باشد که روی آن فرش هم انداخته شده است. در این اتاق ها تلویزیون ال سی دی و مینی بار تعبیه شده است. بعضی از اتاق ها دارای اتاق پذیرایی مجزا هستند.

مهمانان می توانند برای سرگرمی و استراحت از ماساژ لذت ببرند و یا در اتاق بخار تفریح کنند. این هتل دارای یک فروشگاه برای خرید هدیه و یک میز رزرو تور است و اگر نیاز به کرایه خودرو داشته باشند می توانند از کارکنان هتل کمک بگیرند و یا اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی کسب کنند.

یک رستوران با تراس آفتاب وجود دارد که غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ترکیه را در اختیار شما می گذارد. یک بار کنار استخر نیز وجود دارد که نوشیدنی های تازه را ارائه می دهد.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.7 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل آکگون استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.